Modalitate de livrare și plată

Comanda se face prin e-mail, precizându-se:
– modelul insignei
–  textul dorit (în cazul în care doriți un logo, îl atașați)
– cantitatea
– numele și prenumele (datele firmei pe care o reprezentați – denumire, CUI (CIF), adresă, cont)
– adresa de livrare
– e-mail
– număr de telefon

Mod de lucru:
După primirea comenzii, vă vom trimite un e-mail pentru confirmare, apoi veți primi tot prin e-mail o factură în format .pdf. După confirmarea achitării acesteia, vi se vor trimite insignele într-un număr de zile convenit de comun acord, în funcție de numărul de bucăți dorite. Termenul de livrare nu va depăși 7 zile lucrătoare de la confirmarea plății.

Livrarea se va face prin:
– colet poștal
– curier rapid

Plata se va efectua:
– prin ordin de plată pe care se precizează numele clientului și numărul facturii
– numerar la orice sucursală a Băncii Transilvania prin prezentarea la casierie cu factura

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *